Maak melding

Onder aan deze tekst vind je de knop om jouw melding in te dienen. Voordat je naar de melding gaat eerst nog een paar aanwijzingen om het invullen van het formulier goed te laten verlopen.

Wat vragen we aan je?

1. De naam van de bankmedewerker en bank waar hij/zij werkzaam is of was.
2. Een toelichting op de schending van de bankierseed en wanneer deze heeft plaatsgevonden.
3. Informatie die de melding onderbouwt, denk hierbij aan correspondentie (mails/brieven) verklaringen, bewijstukken.

Zorg dat je alle noodzakelijke informatie bij de hand hebt en vul dan het meldformulier in.

Melding maken

Nog vragen?

Bekijk ons 5-stappenplan voor het indienen van een melding. Of neem contact met ons op. Dat kan via ons contactformulier. Bellen kan ook. Tijdens kantooruren zijn we bereikbaar op 020 760 80 90.

5-stappenplan indienen melding

1. Check of je melding in aanmerking komt

  • Heeft het plaatsgevonden na 1 april 2015?
  • Gaat het om een individuele medewerker?
  • Betreft het een mogelijke schending van de bankierseed?

2. Verzamel je bewijsstukken

  • Noteer de naam van de bankmedewerker en van de bank
  • Beschrijf de gedraging zo concreet mogelijk (wat, wanneer, waar)
  • Verzamel bewijs, zoals mails, brieven, contracten en verklaringen

3. Maak gebruik van de checklist

  • Beantwoord de vijf vragen om te toetsen of je melding voldoet aan de minimale voorwaarden

4. Voldoet je melding aan de voorwaarden? Dien je melding in via het meldformulier

  • Vul je gegevens in
  • Upload je bewijsstukken
  • Verstuur je melding

5. Wat gebeurt er daarna?

  • Je ontvangt een bevestiging
  • Wij nemen contact met je op om de melding door te spreken
  • Er wordt beoordeeld of je melding een zaak wordt